Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Պարգևավ­ճար­վածներն ու «փոխ­հա­տուց­ված­նե­րը»

Պարգևավ­ճար­վածներն ու «փոխ­հա­տուց­ված­նե­րը»
21.04.2020 | 00:15
Դիտվել է՝ 43038

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ